منتــ(love for ever)ـــديات

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت جميلة جددددددددددددا المزيييد

????
    زائر

نكت جميلة جددددددددددددا المزيييد Empty نكت جميلة جددددددددددددا المزيييد

مُساهمة من طرف ???? الأربعاء أغسطس 19, 2009 1:59 pm

32- اتنين مساطيل عايزين يهربوا من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور خالص، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت
    33- مرة 3 تلاميذ اتأخروا عن الحصة الاولى ، و لما وصلوا المدرسة قالتلهم انتوا كنتو فين؟ الأول قال أنا ضاع منى الخاتم بتاعى، الثانى قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس عليه!!
    34- واحد واقف امام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب الاوتوبيس لو ركبت الاوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل او ست، لو ,راجل مش مشكله لوست يا هتبقي حلوه او وحشه، لو وحشه مش مشكله لوحلوه هطلبها للجواز، لو رفضت مش مشكله لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعو عيني، وعلي ايه مشرب عصير احسن.52-مره واحد أهبل قال والله العظيم ما هنام الا اما اخلص اللبانه
    35- اتنين رخمين اوي اتحكم عليهم بالاعدام فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو التاني نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه
    36- إتنين مشين فى الصحرا طلع عليهم اسد فواحد منهم رماه بطوبة وجرى بيبص وراه لقى صاحبة واقف بيقولة إنت مبتجريش لية قالو وانا مالى هو انا إللى ضربته
    37- مره واحد اتحكم عليه بالاعدام فسأله عشماوى نفسك فى ايه قبل ما تموت فقعد يرفس ففكوه قالوه يا جزمه كنت هتخنق
    38- واحد صينى وقع اتكسر
    39- مرة دكتور تحليل امة ماتت قال تحاليلي ياما
    40- سأل الأب ابنه الراسب للسنة الثانية على التوالي : لماذا رسبت ؟ قال الولد : لأن المدرس أتى بنفس أسئلة العام الماضي
    41- مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
    42- حرامي خبطتة عربيه ... قالوا له م أخدتش النمرة ليه ؟؟؟؟؟ قال لهم اصلها كانت ممسوكة بمسامير
    43- احد جاله جواب ومكتوب في اخره ..... صندوق البريد ص.ب 44 ....... الراجل مفهمش يعني إيه ؟ سأل واحد تاني قال له ....يأخي بيقولك عايز صندل بني مقاس 44
    44- مره مجموعه هجموا علي شخص وفي ايديهم السلاح وسالوه :انت معانا ولا مع الناس التانيين؟؟؟؟؟ فرد الشخص برعب شديد وقالهم على الفور انا معاكوا طبعا .............. فقاوا له : احنا الناس التانين .. طاااااخ
    45- أغبياء راحو يلعبو بلياردو.... واحد منهم ركب على الطرابيزة و قال لهم انا الجووون
    46- مرة واحد غبى كان ماسك موبايل و بيتصل و عمال يقول دوري و انت تلاقي ..دوري و انت تلاقي ...دوري و انت تلاقي فكان جانبه واحدة ست فخدت منه الموبايل و بتسمع لاقت واحدة ست بتقول : الرقم الذي طلبته غير موجود بالخدمة
    47- مره ممثل قدير جاله دور برد رفضة
    48- واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول." .
    49- محشش قاعد بيرقص ليه ؟ عشان قاعد بديسكو
    50- في واحد عرف رقم إبليس راح طفشه ليش لأنه كل شوي يبعتله رسالة أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
    51- واحد رفع قضية وقعت عليه
    52- واحد بهيم أنقد سمكة من الغرق وعمل لها تنفسا صناعيا .
    53- بخيل سأله أولاده : ماهي هدية نجاحنا ؟رد عليهم : سأريكم سيارة الآيس كريم .
    54- في يوم زفاف أختها , سألت الطفلة الصغيرة عن السبب في أن العروس تلبس فستانا أبيض .قيل لها لأنها فرحانة .قالت : فلماذا يلبس العريس بدلة سوداء.
    55- نكته ماشيه فى الشارع بتعيط ليه؟واحد ضحك عليها
    56- نكته محكوم عليها بالاعدام ليه؟موتت واحد من الضحك
    57- نكته دخلت الكونجرس ليه؟نكته سياسيه
    58- نكته بتمشى لوحدها ومحدش بيكلمها او يسلم عليها ليه؟نكته بايخة
    59- نكته هدومها عليها تراب ليه؟نكته قديمه
    60- نكته خطابها كتير ليه؟نكته حلوه
    61- نكته واقفه على الباب ليه؟نكته خارجه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 1:31 am